17.6.10

Hemkommen efter en skön lång promenad med Julia. Tanken var ju när vi startade att vi skulle springa. Men eftersom vi inte sett varandra på nästan en vecka hade vi så mycket att prata om och en hel massa andra djupa diskussioner, ibland sku man bara kuna prat hur läng som helst :) men nästa gång springer vi på rikigt.

Var också på bio idag med Mia & Sofi på Sex and the city . Jag gillade filmen starkt och enligt min åsikt är den bättre än ettan. Tror faktiskt att jag ska ladda ner ettan och se den en gång till !
Mia störd sej på att varje gång jag tog en godis så knöt jag ihop påsen igen, och jag åt ganska mycke godis :P Min mage skild ju sej int så långt ifrån deras gravidmagar efter allt jag proppat i mej :D

Färgade ögonbrynen idag, di blev helt okej. Har märkt att mitt hår redan blivit lite ljusare efter 2 tvättar så snart blir det väl att lägga en toning på, de ljusnar så snabbt när man färgar från ljust till mörkt 1:sta gången.

Hoppas på fint väder i morgon för då ska jag ut å rulla redan tidigt från morgonen med Made. Usch då jag som är så rädd för neförsbackar :P Men lite skrubbsår på knäna tar ju int livet av en !

Nu ska jag riva ut alla kläder från kläskåpet och sen vika in allt snyggt å fint igen. De ska hållas fint i mer en en dag denhär gången ! Ska också ta fram min gulliga romantiska sida och göra smarriga smörgåsar tills David kommer hem från jobbet !

Inga kommentarer: