5.6.10

Denhär dagen har varit händelserik och rolig. Först jobb då förstås, där va de nu som alla andra fredagar, sådär slött i början och sen lite halvt stressigt mitt i lunchen. Hade lite mer fredagsfeelis än vanligt eftersom jag är ledig nästan hela heljen. Eller i moron ska jag upp tidigt för att göra en studentfrisyr men annars är jag helt ledig.

Har varit i Fagernäs hos Mias & Deas idag, till deras nya hem och hjälpt Mia att måla om i sovrummet. Oturs-jag glömde ju förstås kameran så några före- och efterbilder kan jag tyvärr inte visa. Men de blev riktigt fint, lite halvfärdigt ennu för de kanske sku behövas målas ett varv till men där tror jag nog de sover bra. 
Efter allt slitas efter målaset blev jag bjuden på grill mat ; kött, grillpinnar, sallader & cider. Hur gott som helst och återigen får man ju dendär sommarfeelisen. Kanske borde man fatta att det faktist är sommar nu :) JIPPI.

Morgondagen ser ganska lovande ut, Jag och David ska på 2 studentkalas och efter det lite partajas med vännerna ! Hoppas vädret är soligt och molnfritt då är jag nöjd vad jag än gör.

Men men nog om det för nu är det dags för mej att
börja sova och slita mej från datorn. Vill ju int försova mej i moron så studenten inte får håret fixat. Hoppas ni också får en trevlig helj. Godnatt på er.

Inga kommentarer: