14.11.09

Sååja äntligen är denhär arbetsdagen färdig.
Har haft 2 skift idag, först vid hårstudion och sen vid Neste.
Skall bli skönt att sova och jag hoppas innerligt att jag får mer sömn denhär natten än den förra. Har nämligen sovit högst 3 timmar i natt. Jag hatar mej själv då jag börjar stressa mej själv att somna, då blir de bara värre och slutar med att jag inte får någon sömn över huvudtaget! Dessutom är det så trögt om morgonen nuförtiden då det är så mörkt ute och p.g.a min kalla lägenhet vill jag helst stanna under täcket.

Ingen vinst på lotto idag heller, inte ens en jäkla euro. Varför är det alltid pansionärer som vinner eller de som redan har pengar så det räcker. Det blir väl nog bara att jobba och slita vidare. Jag har ju i allafall tur i kärlek, bättre kar får man sök läng efter.

Annars så har jag märkt att "Slitz" inte bara är en tidning för killar. Där finns hur mycket intressanta skriverier som helst, det är bara omslaget som skrämmer. Slitz är nog mer läsvärd en vissa damtidningar där mer än hälften består av bilder på trendiga kläder eller en massa kändisskvaller som inte ens stämmer.

Nu skall jag se senaste avsnitten av "Gossip girl" och "Desperate housewives".
Sen tar jag natten.

Inga kommentarer: