27.11.09

Fredags feelis

Idag för 1:sta gången i mitt 19-åriga liv har jag lagat Lasange, och den var klar i perfekt timing tills David kom hem från Vasa och min käära broder var hit för att klippa sej så båda 2 fick vara "provkaniner". Di tyckt det var jättegott och jag fick endast hålla med! Funderar redan ut vad jag skall bjuda på nästa gång, de ju kul att kocka . Jag har aldrig tyckt speciellt mycket om att laga mat så David har för det mesta kockat för han är jätte duktig. Men från och med nu skall jag laga mat lite oftare ! :) De e roligt när man provar på något nytt .

Skönt att ha David hemma, vi ser varandra så sällan nu så jag har haft fjäärilar i magen heela dan för att han sku kom hem. Men tyvärr så jobbar han ikväll och kommer hem först om måånga timmar då jag redan sover eftersom jag har jobb i moron. Men lite fredagsmys har vi hunnit med iaf :) Och underbar känsla att veta att det 1:sta jag ser i morgon då jag vaknar är min älskade <3

Har också varit med tjejerna och handlat färdigt lite till morgondaagen så man inte behöver stressa i moron. Har endå en hel del jag skall ha gjort efter jobbet. Ska klippa Davids lillabror och sen fixa mamma tills hon skall på julfest. Tur att man slutar redan 2 i moron iaf!

Nu ska jag söka fram nå outfits färdigt tills i moronkväll, de ju de som tar det mesta av tiden och de som gör en mest stressad när man har bråttom :P  Sen skall jag se ett avsnitt av "big bang theory" före jag somnar.

Inga kommentarer: