26.11.09

Fy vad slut jag är, har städat sovrummet men blev inte klar ennu heller...
Otroligt vad mycket saker jag har gömt under sängen de gånger jag har "fuskstädat" då jag fått oväntat besök.
Många roskpåsar blev de iaf, 4 st endast från sovrummet. Och massor med småpengar dök också upp :) får lägg dem i resekassan då ! Och en del fina kläder jag glömt att jag har haft hittade jag också långt intryckt i skåpet. De kanske va dags för en riktig storstädning antar jag, som fortsätter i morgon. Huhu...
Från och med nu skall jag i allafall bete mej som en vuxen människa och hålla rent överallt.

Har faktiskt gjort annat än städat idag också :) Jag har varit å se till Idas nya fina lägenhet och hennes lilla kissimisse som va så söt. Så fick jag lär mej av Ida att tova med ull och göra fina figurer !
Nina & Mia kom också till stan så då var vi på en kaffe till Netti, jisses vilken sjuk humor vi hadd idag. Skratta så bara tårarna rann. Så berätta jag om en pinsam sak som händ mej idag, måsta ju bara få ut de :P men de tar jag absolut int upp här ! Ja ha no vari me om konstiga saker genom åren. hehe.

Nu skall jag se lite two and a half men och sen blir det natten.

Inga kommentarer: