7.11.09

Nu ede en vecka sen jag skrev sist IGEN. De verkar som om de alltid på heljen jag har ro att skriva, fastän jag sitter vid datorn en lång stund varje dag. Jaa-a int sku livet va lätt utan internet :)

Denna vecka har varit super, jag har varit i vasa onsdag - fredag hos David. Där har vi hunnit med mycket kul. Varit ute och ätit dyrt, haft plättkalas, hälsat på Carro, spelat buzz och shoppat. Men duktiga jag shoppa endast 2 tröjor och jag är så stolt över mej själv. Man borde väl tänka lite på ekonomin såhär före jul å så.

Heljen har varit tråkig. Jag har endast jobbat och jag & David har bara haft olika skift, så något roligt har inte hänt. Snö har vi fått och det tycker jag är super, sålänge vädret inte blir kallare och så länge vi slipper slaskväder.

Idag har det verkligen varit en tuff dag på jobbet med mycket folk och oväntade busslass med matgäster. Kul me sånt då man e ensam på köket. Hoppas morgondagen blir lugnare.

Nu skall jag se senaste avsnittet av Desperate housewives och sen blir det natten för min del.

Inga kommentarer: