20.11.09

Datanööörd ?




Att sitta framför datorn flera timmar på kvällen kan ju absolut inte vara hälsosamt.
Nu skall jag skärpa mej, har suttit framför datorn sen jag kom hem från jobbet klockan 10, det betyder att jag har suttit här i 3 timmar. omg :O

Om jag än en gång skulle försöka vara tålamodig och måla något fint.
Vissa väggar känns så tomma här i lägenheten.
Eller tyget som jag köpte för längesen kunde jag ju sy något av.
Men efter senaste så känns det så jääkla omöjligt.
Jag är en sån som när jag börjar med något vill jag ha det klart med detsamma.
Kanske man borde ändra inställning och inte ha så otroligt bråttom med allt.
För vart i hela friden har jag bråttom då jag endå sitter framför datorn flera timmar på kvällarna.

Nej nu tar jag natten före min ögon blir fyrkantiga!

Inga kommentarer: