1.10.17

söndag


Största delen av helgen har jag varit i Vasa och haft träff med mina restonombrudar Jag kom dit tidigt på dagen på lördag och då blev det shopping på stan. Eftersom jag ska till Spanien snart och ska shoppa där så blev det inte så mycket shopping för min del. Men ett par nya svarta byxor köpte jag och lite nytt smink.


Jag åt en riktigt god i smörgås vid Fazers café.


Efter att vi shoppat klart så for vi och äta till Amarillo, sjukt fin inredning har de på nya stället. Jag åt Texas grill steak med batatpotatis och det var riktigt gott!!!


Sen for vi hem till Jannikas och drack vin, hade ansiktsmask, pratade och sminkade oss.





När klockan närmade sig tolv tog vi taxi in till stan. Vi for till Butcher & banker som är en ny bar i Vasa. Påminde lite om O´malleys men bättre och snyggare inredning.


Idag när vi vaknade så ställde vi till frulle. Varmt bröd, bacon och ost. hallelujah!!!


Sen pallrade vi iväg till Stenhaga på lite shopping innan vi alla for hem till våra hemstäder.


Det känns alltid lite sorgligt när helgen är slut men förhoppningsvis får vi till en träff snart igen. Så glad att jag har dessa pinglor i mitt liv. Lycklig i själen och ny energi fick jag efter en helg med dem
 

Inga kommentarer: