28.10.17

Home sweet home


Borta bra men hemma bäst. Eller? Så kändes det inte i igår morse när jag cyklade till jobbet med höstjacka och utan vantar. Vintern kom lite oväntat snabbt så jag var inte direkt förberedd. Nu har jag dock tagit fram mina sprillans nya vinterjackor som jag fyndade billigt i somras på members.com.

Igår började förresten kursen After work yoga & avslappning som jag anmälde mig till i höst. Det var första gången jag testade yoga på riktigt. Den första timmen var jobbig, jag hade så svårt att slappna av och få bort tankarna och när vi tillsammans skulle andas in och sen ut så hann jag andas två gånger däremellan. Kroppen kändes seg och styv och balansen min är ju bedrövlig. Den sista halvtimmen lyckades jag faktiskt slappna av och det var så skönt. Jag var så trött när jag kom hem så jag halvsov på soffan resten av kvällen. Yoga är väl lite som sushi, man måst testa några gånger före man börjar tycka om det. Och nu ääääälskar jag ju sushi. Så nog skall jag ge yoga fler chanser. På tal om sushi så var jag på fredagslunch idag med mina brudar Jasmine & Nina. Vi var till Mango house, det var så gott! 

Inga kommentarer: