2.10.17

Måndag


Det verkar som att jag är lite trött, jag började nämligen inlägget med att skriva godmorgon. Kanske jag är lite yr i bollen bara, det är ju måndag så det är ju inte så konstigt om man inte är riktigt på topp. Så vad har hänt en vanlig måndag i Pamelas liv? Nå inget speciellt egentligen. Jag har jobbat mellan 10-18 och haft rätt så full rulle hela dagen, vilket passar mig bra eftersom jag får mest gjort när det är lite små stressigt. 

Efter jobbet for jag hem och äta och sen pallrade jag iväg till Fitness gym. Jag hade planerat att träna benen men väl på plats fick jag plötsligt för mig att testa step & butt. Jag är glad att jag ändrade mig för det var verkligen ett roligt pass. Kommer definitivt att fara flera gånger. Roligt att testa något nytt. 


Jag både gick till och från gymmet så frisk luft har jag lyckats få idag också. Men alltså vad mörkt det har blivit om kvällarna nu och vi har ju inte ens ändrat till vintertid ännu. Jag är mycket glad att jag har en solsemester på kommande. Känner att jag behöver lite sol och D-vitamin så jag överlever vintermörkret.


På hemvägen for jag via butiken och handlade ingredienser till smoothie. Jag brukar ju oftast laga bärsmoothies med t.ex kvarg men nu ville jag testa att göra en grön smoothie i stället. Verkar vara en dag då jag vill testa på nya saker. Stiger lite utanför min comfort zone idag vekar det som, heh. Det blev en smoothie med banan, avocado, äpple, citron, gurka och spenat. Den blev förvånansvärt god.


Jag har ju annars försökt att läsa böcker om kvällarna men alltså jag har så svårt att bli in i boken. Vet inte om det beror på att boken är dålig eller om jag helt enkelt har lite svårt att koncentrera mig. Varje kväll byter jag bok och läser nån sida och ger upp eller somnar. Så ikväll tänkte jag att jag ska lyssna på podd istället nu när jag ändå har stigit ur min comfort zone.


Inga kommentarer: