9.9.17

Semesterprojekt



Under semestern i sommar hade jag ju en hel del inredningsprojekt som jag inte ännu visat er. Jag har bland annat målat om i vardagsrummet samt skaffat lite nya möbler. Fåtöljen som ni ser på bilden är bland annat ny, köpte den av min vän i somras. Såhär såg det ut innan jag började riva tapeten.


Att riva ner tapeten gick smidigt. Bara att dra så kom hela tapeten ner på en gång. Så lätt brukar det ju inte gå.


Jag målade två varv med vitt och såhär blev resultatet!


Före/efter


Byrån och fåtöljen fick byta plats. Bokhyllan är ny och den har jag köpt från Jysk. 
Bordet och stolarna hade jag från tidigare och de är loppisfynd. Vardagsrummet känns mycket fräschare och större efter att det blev vitt.




Förövrigt så är allt du ser på bilden loppisfynd förutom själva bokhyllan, blomman och det vita ljuset från Ikea som är ovanför böckerna på mittersta hyllan.

Inga kommentarer: