1.9.17

HÖST


För er som inte vet så är jag ju en riktigt höstmänniska.  Det är nog den tiden på året som jag mår som allra bäst. Antagligen för att jag oftast är väldigt motiverad och taggad just då, hösten brukar kännas lite som en nystart.



I höst ser jag framemot att: 

-ha myskvällar med tända ljus, det är väl det bästa med hösten. På sommaren har jag lite svårt att bara vara men på hösten myser jag gärna framför en film eller nån serie. Dessutom har jag och David hittat två tv-serier vi båda gillar!

- träna. Nog tränade jag ju en hel del i sommar men jag kom av mig lite under semestern. Jag ser framemot morgonträningarna vid Studio z. Dessutom ska jag börja med yoga på torsdagar.


- jobba. Ja, ni läste rätt. Jag ser framemot höstens utmaningar. Vi har mycket nytt på gång så det lär bli en händelserik höst på jobbfronten. 


-något nytt. Jag vill komma igång med lite nya projekt. Kanske ta tag i stickaset igen. Eller lära mig trolla som jag var så taggad på i vintras. 



-ta hand om mig själv, det har blivit väldigt lite hårinpackningar och hudvård i sommar men i höst ska jag se till att skämma bort mig själv med hemmaspa och kosmetologbesök. Jag har faktiskt ett presentkort till Cosmetique som jag fick i julas och inte ännu använt.


- läsa böcker. Jag hoppas jag får lite läsflow i höst. Jag har en massa olästa böcker som ligger och dammar.


- vandra och grilla korv vill jag gärna göra i höst.



-resa. Äntligen har jag en resa till Spanien att se framemot. Sist jag var i Spanien var för två år sedan.


-laga mat. Taggad att stå i köket och testa olika recept. I sommar har det inte varit så lockande att stå i köket.


-bära höstkläder!!!




Inga kommentarer: