7.9.17

EN PEPPIG HÖST


HELLO. Från och med idag är jag tillbaka i mina vanliga torsdagsrutiner, vilket innebär morgonskift och träning med Mia. Jaa-a och lite städning om jag känner för det. Jag har faktiskt både diskat och tvättat kläder idag så något fick jag ju gjort och inte går ju världen under om hemmet är lite råddigt mellan varven. Vi tränade vi vid Fitness ikväll. Vi brukar träna varannan vecka vid Epic gym i Larsmo och varannan vecka i stan så inte en behöver köra så lång väg alla gånger. Nu under sommaren har dock våra torsdagspass lämnat lite åt sidan. De gånger vi tränat tillsammans i sommar så har vi rullat i stället så nu känns det riktigt kul att vara tillbaka på gymmet och styrketräna. Hoppas motivationen håller i sig.

Sådär annars så lär det bli en riktigt peppig höst för mig. Jag skall på flera intressanta föreläsningar och så ska jag ju börja med yoga! Ska bli spännande att se om yoga är något för mig. När jag testat hemma framför Youtube så har jag inte alls varit så imponerad men det är ju antagligen helt annat att yoga i grupp. Jag är taggad att testa på!



Inga kommentarer: