11.9.17

Måndag


På måndagar börjar jag alltid först kl. 10:00. Skönt att få börja lite senare på måndagar då det oftast blir lite senare kvällar under helgen, och vad är nu bättre än att börja veckan med en lugn och lång frulle. I går hade jag en "hemmadag". Eller jaa, jag var och handlade på dagen och på kvällen var vi på bio men annars var jag bara hemma. Jag lagade bland annat en kycklingsoppa. Det har blivit lite av en tradition för mig att göra soppa på söndagar. Det är ju så enkelt att göra och så räcker ju soppan i flera dagar dessutom blir den ju bara godare och godare för varje dag som går.




Som sagt så var vi ju på bio igår. Vi såg IT!!! Dummast jag gjort på länge. Filmen var hemsk och alltför lång, i 2 ½ h satt jag och var rädd. Jag kommer aldrig mer att se en skräckfilm...


Nåväl, nu ska jag hälla i mig sista kaffeskvätten och göra mig redo för jobbet. Hoppas ni får en bra start på veckan!

Inga kommentarer: