4.1.16

VECKA 1

HELLO! Välkommen tvåtusensexton. Nu är vi inne på vecka ett. Ska bli spännande att se hur detta år kommer att se ut. Just nu sitter jag vid Gearheads' den och är på min tredje kaffekopp. Någon frukost har jag inte hunnit få i mig för jag vaknade så sent. Men annars är det prima skinka. Här kommer lite frågor och svar om det gångna året.


Hur skulle du beskriva 2015?
Roligt och spännande

Vilka länder besökte du ?
Sverige, Australien, Spanien och Dubai

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, hyra och mat

Vad fick dig att må bra?
Nära och kära och att jag hela tiden har haft roliga planer att se framemot

Vad är du mest stolt över?
Min socionomexamen

Bästa köpet och sämsta köpet?
Bästa köpet är nog resorna helt klart. Sämsta köpet är min dator (enligt David) den har tydligen ett pyttelitet minne.

Genomdrev du någon stor förändring?
Jag och David blev särbor, skolan blev klar, jag klippte kort hår, och jag blev Jeppisbo.

 Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? 
En ordentlig kamera.

Vilken är din största insikt under 2015?
Att allt fixar sig så det är onödigt att oroa sig.
 
Vad är du peppad för inför nästa år?
Att jag kan göra precis vad jag vill eftersom jag är "hemlös" och inte ännu har något fast jobb.

Vad vill du då? 
Eh, vet inte men det ska jag ta reda på! :)

Har du några nyårslöften?
Nej, inga löften. Men visst har jag en hel del mål. Mest sådant som jag vill lära mig. Livsstilen kommer jag inte att förändra, eventuellt prioritera träningen lite mer än i fjol men annars fortsätter jag i samma stil.

Inga kommentarer: