12.1.16

Tisdagen i bilder


Började dagen på bästa vis med en smarrig frulle.

Därefter sminkade jag mig och packade i hop salongen.


Körde David till jobbet och själv pallrade jag iväg till Vasa med volvon.


Första kunden var min kompis Fanny. Här är en före bild. Hann lägga lite färg i roten innan jag kom på att jag skulle fota.


Vi färgade roten och ljusade upp längderna med balayage teknik och Olaplex i blekningen.


Jannika kom också till Fannys så vi hann umgås och dricka kaffe och prata om vad som hänt sedan sist vi sågs. Efter att jag var klar pallrade jag iväg till en äldre dam som ville få håret tvättat, rullat och fixat samt naglarna fixade. Körde sen direkt tillbaka till Jeppis, hem och äta och sen till Gearheads' den på kaffe och nu är jag hemma hos mamma och myser i soffan och ska snart sova. Fick knappt någon sömn förra natten. Jag var pigg som en spigg, tror jag drack lite väl mycket kaffe på kvällskvisten. Man lär sig av sina misstag. 

Inga kommentarer: