16.1.16

Lördag

För första gången på länge har jag varit ut och gå och det var så härligt och uppfriskande. Det bästa är dock sen när man kommer in lite frusen och får krypa ner i soffan och äta. Håller som bäst på att värma upp morot-chili soppa.


Man skulle nästan kunna tro att det var första gången mamma såg snö :D


Igår när jag hade riktigt tråkigt på dagen fick jag plötsligt whatsapp från Julia som befann sig i Jeppis och ville ha med mig på lunch till After eight. Såklart ville jag ju det. Där hade de tacotallrik och det var så smarrigt! :)


 Därefter for vi på loppis, till Jysk och Sotka, körd runt lite och sen till Gearheads' den på kaffe och Yatzy.


Senare på kvällen for vi med shakki på Body combat till Easyfit.


 ...och resten av fredagskvällen spenderade jag med svärmor i Västerby. Kollade fångarna på fortet och sökte klänningar på nätet till sommarens bröllop

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D Ja klicka just hejm brudnäbbsklänninga åt flickona :) :) Hitta du na kläninga som du fastna för? //Ida

Pamela sa...

va bra om du hitta klänninga :) gick inte så bra för me för ja hitta int na :P men ja har ju tid ännu :)