11.1.16

Måndag

Hello! Det var inte igår. Men jag lever nog. Jag håller på reder upp i mitt hem, rummet alltså. Konstigt hur råddigt det hinner bli även om jag inte varit hemma så mycket. Kanske just därför. Men småningom har vi väl ett eget hem igen. Känns som att jag bor i en väska nu så ser framemot att ha ett eget hem med alla saker på ett ställe och att få bo ihop med David igen. Det är ju redan ett halvår sen vi blev särbor. Ska bli så kul att få inreda och börja om från noll med helt nya möbler.  Can't wait!

Såå vad är resten av dagens planer? Jag är faktiskt helt ledig. Så jag ska fortsätta reda upp här, kanske fara på en promenad, loppisrunda och till gymmet senare ikväll. Skönt att inte ha några måsten idag, förutom att jag måste beställa lite produkter. Hur som haver hoppas ni får en toppen vecka!
Lite inspiration från pinterest.com

Inga kommentarer: