25.8.11

Terasshäng

Så duktig jag är, steg upp nio och redan tio var jag på kaffe med Jenna. Vi var en sväng till lindex för att jag var i behov av nya bhar, hittade en som såg någorlunda fin ut men den passade inte. Efter den gav jag upp, jag hatar att prova bhar.

Det är sällan jag säger att jag hatar något, men den senaste tiden har jag ju skrivit några hat-inlägg. Så nu vet ni, jag heter Pamela och hatar att baka och prova bhar.

Vilket vacker väder vi har idag, satt ute på terassen vid cafe Fredrika. Julia hade lunch från jobbet så hon kom och kaffade med oss. Jag åt en jätte smaskig laxsmörgås :)

Julia och Jenna

Vi fick ett gott skratt när vi såg vad vi hade på oss för kläder.
Båda två med beiga jackor, svarta byxor, konjak färgade skor och en stor klocka på armen. Snacka om lika smak :P och nej  vi hade inte ringt på förhand och planerat klädsel.

Snart ska jag i jobb, eller om 2 timmar. Tills de ska jag ligga under täcket och mysa.


Inga kommentarer: