29.8.11

Spännande natt

Inatt när vi log och sov började hundarna skälla nå otroligt, eftersom man hört om alla björnar som sprungit och på här i skogarna var jag ju helt säker på att vi hade en björn på gården.

Och när jag tittade ut genom fönstret såg jag något som rörde sig runt hundhagen och sprang runt på gården, men eftersom det var så mörkt var det svårt att se vad det var. Men det var ingen katt kan jag lova för "odjuret" var ganska stort. Jag säger inte att vi hade en björn här, det kan lika bra ha varit nån grannes hund. Men det var en spännande natt i alla fall.

Nu dricker jag kaffe(morgonkaffe) man får faktiskt slappa när man har semester. Måste ju vila upp sig tills skolan börjar.


Snart ska jag till Fagernäs och kramas med Jasmine som ska tillbaka till Helsingfors. Som tur finns telefon och skype så vi kan hålla kontakten <3


Senare idag kommer det upp bilder från helgens dumheter och kuligheter

Inga kommentarer: