24.8.11

Bra Pamela

JAG HAR NÅTT MÅL 1/2!!!
Oooh man känner sig så bra när man når ett mål.

Borde planera fler mål som jag kan glädjas åt att jag klarat :]

Inatt har jag sovit i 10 timmar, somnade före 11 igår. Ja-a jag är trött nuförtiden, eller bara normal. Förr somnade jag aldrig före 12-1 tiden. Vill säga för en vecka sedan.

Orkade inte znoosa, därför är jag uppe så tidigt som nio, men man blir bara tröttare av att znoosa.

Nu dricker jag kaffe i mammas sköna stora mjuka säng. Inatt får jag leva sofflivet igen eftersom de kommer hem från resan.

SNART SKA JAG GÖRA FÄRDIGT DANIS TÅRTA och städa lite grann. Sen troligen till Fagernäs och hälsa på två söta tjejer, MARIA OCH AMELINA

Här kommer lite bilder från då vi baka Amelinas 1 års tårta. Jasmine var också med men det var hon som fotograferade. Men visst blev tårtorna fina.



Inga kommentarer: