18.8.11

alone in the dark

Jag är ensam hemma inatt, alltså jag ska sova helt själv. Låter kanske konstigt att jag är förvånad över det eftersom jag bott själv hur länge som helst. Men nu är det så att det här huset står ju på marknivå, alltså vem som helst kan slå sönder fönstret och hoppa på mig när jag sover :(


På lördag ska jag ju som sagt till Kokkola och shoppa. Längtar så otroligt eftersom jag inte har shoppat nått på hela sommaren. Kanske nån enstaka grej men det räknas inte som shopping. Och ikea förstås men det räknas inte heller. Dessutom känner jag mig lite tightare efter mitt socker förbud så det gör ju att det känns extra roligt att shoppa :]

Jag behöver nya jeans, tröjor, underkläder, väskor, skor, skolgrejs, smink o.s.v....



Nu ska jag försöka sova...

Inga kommentarer: