11.8.11

Nattbabbel

Äntligen hemma!!! De va så läskigt att köra i mörkret från Vasa, jag var rädd för att krocka med en älg så jag satt som en mommo i bilen, med tuttarna i ratten och näsan i framrutan typ. Så hade jag högt på musiken och sjöng(ropade) med, like old days :) Hem kom jag i allafall.


Har fått en hel del gjort i lägenheten, har målat och städat i nästan 12 timmar idag med typ en timmes lunch på ABC med Jannika. Så med andra ord är jag rätt mörbultad nu.
Så har jag beställt tapeter från Vasa färg, skitsnygga. Fastnade för dem direkt! Nu är det bara att vänta tills de är uppe på väggen.


Såhär stökigt har det varit
SKRÄP. Jag blev på slänghumör, igen :P

Efter att ha varit borta från lägenhet sen Januari så var det ganska roligt att gå igenom alla saker. Hittade massor med skor, slängde hälften.

Och nyckelringen jag fick av David när han kom hem från Thailand. Den har varit på språng men nu har jag den på nyckelknippan igen.

v

Och en rolig handduk som jag inte har sett förr :)


Nåja nu ska jag sova och i morgon har jag sovmorgon tack och lov. Jag ska inte ha väckarklocka att ringa, sover väl till kvällen.




Inga kommentarer: