17.5.11

Tandläkaren

Nya brills och nytt hår.


Idag har jag varit till tandläkaren och det var inte så farligt som jag hade väntat mig. Jag har tandläkarskräck! Men tanten som petade mig i munnen var hårdhänt, såg lite sur ut och pratade inget extra med mig. Hur som helst hade jag inga hål, jag har aldrig haft tandtroll :)

Drömde inatt igen att jag shoppade(gjorde det igår också) så det börjar verkligen bli dags att åka iväg till sverige och shoppa. Jag får adrenalinkickar av att shoppa, haha.

Har sprungit lite på stan idag med Carro och druckit kaffe på ute terassen. Snart blir det väl att luncha nånstans med David, vi har kylskåpet tomt och är för lata för att kocka. Man ska väl inte kocka på semestern heller .

4 kommentarer:

Lena sa...

Blev du sugen på långt hår du då såg mitt i fredas?! :D

Pamela sa...

JEPP :) fast de me clips så ja tenkt sätt fast e bara i bland, typ tå ja ska ut å sånt ! Kul ti ha lang i milla

Anonym sa...

snygg e du pammen önskar miaä

Pamela sa...

hej anonym miaä :) tack å du e å gorrgrann !!!!!!!