3.5.11

I´m back

Did you miss me ? :)

Det är förstås när jag inte har tid att blogga som jag har så mycket att skriva om, det är då det händer grejer liksom.

Hur som helst är jag tillbaka i Vasa efter att ha varit hemma i över två veckor. Blandade känslor, kände lite ångest över den här veckan med massa prov och föredrag, men redan efter första skoldagen släppte klumpen i magen. Så nu har jag tre prov på tre dagar (på finska förstås). Men sen kan jag andas ut, för om tre dagar har jag SOMMARLOV!



Och David är helt galen i mig eftersom jag varit i Jeppis så länge :)

6 kommentarer:

Josefin sa...

Vad studerar du?

Pamela sa...

Jag studerar till restonom vid vasa yrkeshögskola!

Mia sa...

JO VI SAKNA NO DE

Pamela sa...

BRA MARIA; JA HADD NO VÄNTA ME DU SKU SKRIV HE :)

Josefin sa...

Ok! Jag kommer på hösten att börja läsa till tradenom på andra året vid samma skola! :)

Pamela sa...

Va roligt :)