9.5.11

Mörkvit


Jag har varit ute i solen flera timmar med Mia idag, så nu är jag inte vit längre jag är mörkvit. Alltså på rätt så god väg att bli brun, eller röd.

Hur som helst så har vi varit flitiga och målat brädor tills deras husbygge. Det var så lugnt och skönt att måla och prata i timmar. Så på onsdag blir det nya tag och målet är ju att få sätta vårt rekord på brädor-i-timmen.

Har också träffat Nina idag som snart ska iväg till södern. Vi drack kaffe vid Fredrikas och gick in i lite butiker. Det var trevligt.

Nu ska jag ha mamma att kolla för andra gången om jag har en festing i hårbottnen för det känns så, och så får jag ju huvudmassage på samma gång. Ska säga att hon ska kolla extra noga och länge eftersom jag har varit på landet :)

Bilder från dagen kommer senare !

Inga kommentarer: