23.5.11

I vasa

Tjenixen tjenixen.

Nu är jag i Vasa ska nämligen skriva mitt sista prov i morgon, efter det kan jag pusta ut och ropa ut sooommarlooov på riktigt. Hur som helst så får jag ju umgås med David, fast jag läser ju på prov och nördar på datorn så länge han spelar playstation. Men snart ska vi se film och mysa ! :)

Idag hade jag sovmorgon, var så sliten efter resan. Hälsade på Jasmine, Mia och Amelina i Fagernäs.

sötis

Nu har Jasmine också äntligen sommarlov och hon kommer att vara hemma hela sommaren. Tror bestämt att vi måste hinna fiska massa gäddor i sommar :)
 

Bild från förra sommaren

Här är några till bilder från stockis


3 kommentarer:

hemlissss :D sa...

va du e snygg päm to the bim bämmmmm

Pamela sa...

MIA ja gissar att he tu :D hahah

Anonym sa...

feeeeel :) ett litet tips: ihanaa leijonat ihanaa!