4.5.11

STUDIESTÖD

Tack kära Kela för lite shoppingpengar!
Studiestöd idag, roligt att få pengar ibland utan att behöva jobba för att få dem. Och det hör ju till att man ska köpa något man inte behöver bara för att. Så idag blev det dessa söta shorts, örhängen och skor.


Shortsen provade jag inte i affären, men är de för små får jag banta ner mig och är de för stora så kan du mamma få dem :)

Skorna har jag likadana från förr men de gamla ser ju hemska ut. Några nyanser gråare plus lite kaffefläckar ? Så det kändes som att det var dags för en uppdatering.



Örhängena köpte jag från kultajousi(heter det så?) Och där fick jag 20% rabatt för att jag är studerande. HALLELUJAH !

Nu ska jag dricka kaffe och läsa på tent. Ikväll tror jag det blir hockeykväll här hos oss med några vänner.

Inga kommentarer: