26.3.11

Lördag

I morse blev jag väckt av mamma och fick värsta bufféfrukosten, mums. Skönt att bo hemma ibland och bli lite borstskämd.

Annars har jag inte gjort något vettigt alls, sovit alldeles för länge men jag kan inte något åt min morgontrötthet. Har alltid så länge jag minns varit morgontrött. Känns lite surt att snart åka iväg till jobbet utan att ha hunnit göra något. Jag borde egentligen jobba nätter...

Idag är jag så snål på en massa gott så kommer troligen att vara jobbigt vid Neste när jag har godis framför ögonen hela tiden. Men nej jag ska hålla mig ! Jag godisstrejkar ju.



Idag är det 7 500 000€ på lotto, tänk om man skulle vinna så mycket. Jag skulle bli sinnesjuk. Men jag tar risken och lottar ändå. Det första jag skulle göra är att beställa en resa, åka iväg med detsamma och SHOPPA. Jag är så fruktansvärt shoppingsugen, men på torsdag får jag lön.

Alltså ska man ställa fram klockan en timme inatt eller ? Typiskt just då när jag jobbar lördag kväll och söndag morgon. Det betyder ju att jag måste stiga upp klockan 06:00 i morgon :O


Nu ska jag dra på mig arbetskläderna, borsta tänderna och åka iväg till jobbet så jag hinner dricka en kaffe innan jag börjar jobba.

Trevlig lördag

Inga kommentarer: