11.3.11

Inte så värst bra

Vill ni höra vad jag har lyckast med ?!
David fick hem ett brev att han genast skall flytta sin bil innan de tar den med bärgningsbilen, och jag använde den sist. Oops jag parkerade tydligen för nära övergångsstället. Men det fanns inga böter på vindrutan (om de inte har blåst iväg) så det är väl bara att vänta tills jag får en trevlig överasskning att betala. Heja Pammen !

Ligger i soffan, skrattar och iaktar David så länge han spelar playfuckingstation. Så mobbar jag lite hans munövningar som han han när han skuter gubbar med ett gevär, alla har väl sina speciella tekniker.



Hittills idag har jag och David städat vår lya för att vi skulle få svärfars besök. Men det blir ju skönt att komma tillbaka till en nystädad lägenhet efter helgen. Jag har också varit på ett skitroligt zumbapass med klasskompisarna, svetten rann som aldrig förr i Mexico. Så har vi ätit ärtsoppa och arnoldsbullar.

Nu ska ja strax börja packa så vi småningom kan åka iväg till Jakobstad. Skulle helst stanna här i Vasa, veckan har gått så otroligt snabbt och jag har knappt fått uträttat nånting alls. Men annars har det varit en TOPPENvecka :)

HA EN TREVLIG HELG

Inga kommentarer: