18.3.11

Birthday

Idag fyller lilla jag hela 21 år ! Vad är nu bättre än att bjuda på lite bilder på lill-Pammen.

Nästan så man blir lite rörd av att titta på gamla bilder, 21 år har gått så otroligt fort. I bland skulle det vara roligt att vara liten igen.

Men så är det ju skönt att bli lite äldre och klokare också! Visserligen känns ingenting annorlunda är gårdagen. Med det är lungt, det kommer.
Dagen har varit bra, började lite dåligt eftersom jag vaknade ur en dröm där jag vann 150 000€ så jag blev en aning besviken när jag vaknade och insåg att det var en dröm. Men kanske det är ett tecken att jag blir rik nån dag iaf. Eller ett tecken på att jag kan fortsätta drömma.

Efter skolan var jag på födiskaffe med klasskompisar och sen kom mamma och bror till Vasa så va vi ut och äta vid Amarillo. Suuupersmaskigt.
Just kom jag till Jakobstad och snart ska jag till puben med tjejorna.

Så i storadrag har jag haft en bra födelsedag :)

Trevlig helg

2 kommentarer:

ellen! sa...

haha, va du e söööt på alla bildre :D å va cool du e på adee sista bilden :D

Pamela sa...

Tack ELLEN :) jo ja fösöka va liiiti cool :P