12.3.11


Hittade den här gamla bilden på mig och Julia. De va när vi studera till frisör, alltså vi var typ 16-17 år. Jag började sakna mitt vita hår lite grann. Men nej jag ska inte bli blond igen! Jag trivs så bra i mörkt, och håret är betydligt glansigare och bättre i skick nu.



Här är en bild från då jag var tio år och hade färgat håret själv RÖTT, på bilden hade färgen ljusna en hel del, alltså jag var betydligt rödare före. 

Jag ska bara, HAHA HAHA


Om ni undrar vad jag har i pannan mellan ögonen så är det ett guldhjärta klistermärke som jag på den tiden tyckte var sååå coolt. Undrar varifrån jag fick mina konstiga ideér ibland :D Liknar jag mig ?


Nåväl, borde väl försöka sova nu så jag orkar upp å jobba i morgon. Skönt att jag har måndag ledig, då ska jag ha sovmorgon. JAG LÄNGTAR.

Godnatt

Inga kommentarer: