23.9.10

Wasa by night

Klockan 13:00 efter skolan åkte jag och nästan alla tjejer i klassen till Cafe´de paris för att få första stämplet, jag drack en öl och den smakade inte så värst bra mitt på dagen. Men efter ennu några stämpel smakade allt  genast mycket bättre och vi fick vår vackra Wasa by night tröjja. 



Sen åkte jag hem och duschade, vi fick gäster; Danika&Emil och Made&Matias. Sen kom det lite mer trevlig folk hit också. 


Senare vandrade vi iväg till Fontana där vi stod länge i kön men vi trängde oss lite längre fram i smyg. Dansade mest hela kvällen och jag hade skitroligt :)


Men jag tror det blir en lugn och nykter tid en stund framöver, har festat allt för mycket denhär senaste tiden. Ikväll ska jag kanske på bastukväll med klassen, bara jag inte är så trött.

Nu duuuuushen :)

Inga kommentarer: