25.9.10

Just nu


Hemma hos Danika med en FET GODISPÅSE FRAMFÖR MIG och jag ska sova här inatt, jag är ett barn med många hem ! :)

Gårkvällen var maffig ! Firade Caroline som fyllde år, fixade hennes hår så hon kunde känna sig hetast på dansgolvet :P De blev lite rockigt-romantiskt nånting.



Satt hemma hos oss före Sky, kollade Idol och åt smått och gått. Lungt & Trevligt :)




Dedär söta brunetterna på bilden ovan är mina söta svägerskor Emma & Ida :) Har tyvärr inga fler bilder från Sky för jag var tvungen att radera för att få rum med allt jag filmade.
Kanske kommer upp nån video från keikkan senare om David tillåter.

Project Coverway spela bra igår, och jag älskar att höra David sjunga <3

Nu ska jag fortsätta på en halvfärdig uppgift, sen somna och drömma för jag börjar redan halv 8 i moron :/ öööunööu.

NATINATI 

Inga kommentarer: