8.9.10

Äntligen har jag köpt acryl färg som jag länge har tänkt köpa men inte kommit mig för. Kom hem lite annat också som vanligt. Men bara nödvändiga saker som en miniräknare till exempel. Hade ju matte nivåtest idag, sket sej totalt så jag antar jag måste ta en extra kurs men de gör inget för då får jag 3 studiepoäng. Man måste se positivt i allt :)
Och jag hatar matte ...

Ikväll blir det lite fest och såna roligheter, har ju äran att nämna att skolan börjar först halv 1 i moron, wohoooo :)

Jag sitter och hör på Danika som gapflabbar åt något roligt hon hittat på nätet och kararna är och övar. Hoppas de kommer hit sen och övar lite så man får lite feelis inför kvällen.
Alltid när de spelar får jag sån feelis för de är så jäääkla bra :)





Hur får man tyst på en gaplabbande blondin ?! :D

 

Inga kommentarer: