6.9.10

shopping


Har shoppat lite idag :) först med Carro på förmiddagen och sen var jag med Emmi & Jannika och försökte hitta en jacka åt Emmi. Under tiden råkade jag hitta lite åt mej själv också . Men nu är det slut med shoppingen en stund framöver !

Hade ingen skola idag, eller jag var och skrev ett engelskaprov. Ett nivåtest prov som man måste göra ifall man gått i yrkesskola istället för gymnasium. Gick helt okej men oftast när jag tycker något gått okey så skiter det sej oftast :P men det är jag ju van med.

Blir ennu en kväll att sitta med en massa hemuppgifter. Jobbit när det mesta är på finska, tar dubbelt så länge att göra allt :/ men det är bara att kämpa på och efter min 3½ åriga utbildning kan jag vara stolt över min finska :)

Ska också städa lite ikväll för i moron kommer Danika & Emil hit. De ska sova här och vi ska göra roligheter. Blir Idol + en massa öl och antagligen en sväng till Ollis :)

STUDIELIVET ÄR RÄTT OKEY :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vannifrån er skoan ?

Pamela sa...

Hejssan :) skoa e från kappahl!