16.9.10

Olutpialaiset igår och det var fantastiskt kul !


Först var vi hos Jannikas och ställde oss färdiga, klippte plastsäckar och drack. Vår klass hade temat Vilda Vestern.


Klockan 14:00 bar det av till Sandön där Olutpialaiset ägde rum. Vi skulle igenom 8-9 olika stationer, allt var toppen tills det började störtregna ! Hela jag var genomvåt, till och med mina underkläder. Men regnet stoppade inte R-MR_TR1 :)


Efter att alla stationer var gjorda gick vi hemåt, fortfarande i störtregnet. Jag var så frusen och mina fingrar så stela så jag klarade inte ens av att trycka in knapparna på telefon. Som tur fick jag hjälp av en klasskompis så jag kunde ringa åt David och be honom att lägga på ett varmt bad :) 
Under tiden jag väntade på att resten av shakket skulle bli klar fördrev jag tiden med youcammen :) 




Fyllde våra magar med smarrig mat från Pikku Quattro före vi fortsatte festen vid Ellas. Kul när nästan hela klassen var med :)




och sen Fontana... :)




Kvällen var en tiopoängare !!!


Idag har jag varit sliten, nästan så att man kan säga att jag har haft krabbis. Vaknade redan en 9 av att David var vaken och väntade ivrigt att klockan skulle bli 10 så han fick hämta nya NHL 2011. Kom underfund med att kanske det är lika bra jag går till skolan iaf när jag endå är vaken. Det var tungt men slapp hem redan en halv 12 så då tog jag en 4 timmarspowernap :)


Carro har varit här hela kvällen och vi har smidit roliga planer och chillat i soffan framför tv:n. Bra dagen-efter :)

Nu ska jag duscha och packa lite, ska till Jeppis i morgon och vara där hela heljen :)

Inga kommentarer: