2.2.10


Kom just hem. Har varit vid Mias och pysslat vändagskort. Men på sådär 2-3 timmar hann jag bara med 1 kort. Det var alltså lagat med kärlek kan man säga. Perfekt sysselsättning i sånthär villt väder. Livliga diskussioner och jätteroliga kattskämt var också inblandade ! :D HAHAHAHAHAHAHA

Jag är beroende av ganska myki har jag kommit underfund med :)
  • Tobak
  • Kaffe
  • Att tvätta händerna ofta
  • Mat och sova
  • sällskap
  • FACEBOOK
  • internet
  • shoppandet kan gå lite i överstyr rätt så ofta
  • att alltid krama mina nära och kära när jag sejr hejdå
  • bil
  • sovmornar nusomdå
  • mjukisbyxor
  • PENGAA
Och säkert myki mejr. Men jag lämna å funder lite på en sak. Va jag hellre sku lägg bort tobak/facebook, he sku bli svårt :D

Nåja ska fösök somn före 12 inatt. Tills de ska jag göra ingenting. Ha täcke runt mej o spela en massa onödiga spel på datorn :)

Men först ta en tobak å facebooka lite :P

Inga kommentarer: