28.2.10

jag älskar dej lediga söndag

Och jag är dessutom ledig i morgon också. Kommande vecka är ju sportlov så de betyder att jag ska sporta så fan :) 

Gårkvällen blev lite annorlunda än jag tenkt mej. Hade väntat mej en lugn dag på jobbet men det var tvärtemot. Dessutom lottade jag för 22 €, 12 rader och 5 jokerar, jag hade väntat mej att vinna miljoner men icke sa nicke :) natten var noga planerad, hemma och storstäda men slutligen blev de att jag och Danika var i kokkola vid Onnela, vi va nykter men de va no helt skoj, vi fick ju dansa iaf :)
Så sortstädat har jag gjort i flera timmar nu, har dröjt lite länge eftersom jag har facebookat en bra tid mellan varven. Hittade massa kul i skåpet, bilder jag hade glömt och gamla kärleksbrev som ; NÄR SKA VI HÅNGLA ? :D hahahahahah

Näj nu tar ja paus med städningen och sticker till furuholmen och fixar mommo å moffas hår :)
tjolahoopptjolahej

SA JA ATT JA VA LEDI I MORO :D

Inga kommentarer: