18.2.10

Har suttit nästan hela dagen i bilen. Eller från 12-7 med några pauser.
Dagens schema var att fixa 2:skedet klart för en gångs skull. Oj vad jag har dragit ut på de men enda som e kvar nu e betalase, de sku ja helst vila skipp. Föstår int varför de ska va så jädrans dyrt. Men nog har jag lärt mej myket idag iaf. Nu vet jag hur jag ska hantera bilen då jag hamnar i en krissituation :)
Allt gick annars bra, förutom hemresan. Trodd att bilen framför mej var nån av de andra som var i vetil på halkbanan så jag körd bakom den för att jag int va riktit 100 på hur jag sku hitt ti Jakobstad men jag hade fel och hamnade i Kokkola. Lite onödigt köras men jag hitta ju från Kokkola iaf :)

Har inte gjort så mycket annat idag. Var en sväng till Netti på en kopp kaffe men jag hade så huvudvärk så jag orka int va där såläng. Jag tror jag har tuggat för mycket tuggum idag :)

Nu väntar jag ääälsklingen ska ring fö jag saknar a na liti :) Så kanski hövoverkin gar om för en stund iaf !

Inga kommentarer: