23.2.10

Bägg & Acon

Jag : Vill du ha poäng eller rabatt?
Kunden : poäng, rabatten är ju så kall. Hästen är ju poängen.
Jag : alltså nu hänger jag int rikti me
Kunden : i blomrabatten är de kallt och hästen är på ängen
Jag : Haha, bank eller visa
Kunden : Bank
Jag : Jaa där e de ju varmt

HAHAHAHAHAHA :) fasst dedär va nå av di dåligast skämten jag har hört.

Efter jobbet blev de en snabbdusch och sen en vända via hårstudion för att lägga in timmar jag ska vara där nästa månad. Nästa månad blir de mycke jobb men jag behöver verkligen lite extra money .
Hann också på en snabbkaffe med Jenna, Danika, Emil och Melinda. Danika var förstås väldigt lättroad :]

Sen kom Jasse till stan då blev de träning vid sportis, denhär gången på "Afro power dance". De va så himla kul, de kändes precis som min grej, de lagom svårt och lagom tungt och sen så gör det inget om man ser helt dum ut, för de e meningen, typ :) så afro dance blir det absolut flera gånger !

Efter träningen var vi på snabb-visit till Julias. Och i moron skall jag och Julia ha pyamasparty med god mat och film. Eftersom Richi är i Canada och David är i Vasa så då ska vi passa på :)
Förra vinter var vi nattvänner jätte ofta eftersom David var i Thailand och Richi i militären.

Just for Jassi hem, jag bjöd henne på smörgås med ägg och bacon. Eller bägg och acon som jag brukar kläcka ur mej i misstag. Gott va de iaf.


Tack kära vänner för en toppendag.

Inga kommentarer: