14.2.10

alla hjärtans dag


Trevlig alla hjärtans dag på er alla nära och kära och jag hoppas ni har haft en bra dag och fått mycket kärlek :) v

Gårkvällen var helkul. Först på liten förfest hos Julia och redan en halv 10-tiden blev de ti fara till puben och hör på Projekt Coverway, och de var lika bra som alltid ! Nästa gång di spelar e vid O'malleys på Tisdag, lite synd att jag int slipper dit eftersom jag jobbar.
Tur att jag int lova dedär me 10 e ifall jag hamna på melojden, för de blev ju så iaf :P
Men de va egentligen rätt så kul, dansa myki och David dansa å :)
Var där till stängningsdags och efter de blev de ti fara efter korvgörans mat, kebab me franska. Riktigt gott men i morrn lukta hela lägenheten kebab och de va int så skojjsit. Enda minus med göransmat. Jag vet int varför jag hadd så jäkla energi när vi kom hem igår, jag till och med diska, men när jag kolla igenom disken idag så hadd jag nog int vari så bra ti disk, så framöver diskar jag bara nyktert. 

 
 
 
När vi vakna i morrn tog vi en smarrig ostkaka till sängen, myst och såg film :) perfekt på alla hjärtansdag och perfekt för krabbisen. Och denhär gången bestämd jag mej för att int sova hela dan och tyck synd om mej själv för att jag mår dåligt. Istället städade jag lägenheten. Till och med dammsuga och tvätta golven. 

Så har jag också varit på kaffe med Danika och Jenna, träffa på brodern som fick stå ut me ett och annat i våra livliga disskussioner. Så har Nina vari här ikväll, så bjöd jag henne på hallonmousse med massor me choklaaa :)




Inga kommentarer: