5.11.17

Söndag


Den här dagen har varit rätt så lugn. Jag har hälsat på pappa, handlat, lagat mat, tränat och nu har jag hemmaspa. Jag har peelat kroppen och ansiktet, haft ansiktsmask, lackat naglarna och för tillfället har jag Olaplex i mitt hår. Mina ögonbryn har för övrigt blivit mycket tjockare på sistone. Den yttersta kanten på brynen har alltid varit riktigt gles, jag har knappt haft någon yttre kant överhuvudtaget men numera har jag ju till och med hela ögonbryn!  Man blir väl hårigare med åren.



Jag har annars tränat ganska aktivt denna vecka och kört rätt så varierande träning. Det är det som funkar bäst för mig nu just så jag hålls motiverad.  Såhär har veckans träning sett ut:


Måndag- bodybalance vid Fitness
Tisdag- Wake up core vid Studio Z
Onsdag- promenad med Nina
Torsdag- yoga
Fredag: vilodag
Lördag: Gym, övre kroppen
Söndag: gym, nedre kroppen



Och inflyttningsfesten igår var toppen. Nina hade som vanligt bakat så gott. Hennes bakverk ser alltid så fina ut.



Se nu bara på denna morotskaka. Den ser ju ut att komma direkt från ett bageri!


Nåja nu ska jag avsluta för jag ska peela läpparna, köpte en riktigt bra läppscrub från Kiko när jag var i Spanien. Mina läppar blir så torra på vintern så jag hoppas regelbunden peeling ska hjälpa lite. Och sen blir det serie maraton resten av kvällen!

Inga kommentarer: