4.11.17

Lördag


Här sitter jag och dricker morgonkaffe, känns det som. Jag har nämligen just vaknat. Jag tillät mig vara lite lat idag så jag har legat timmar i soffan. Det var verkligen inte planen i morse när jag steg upp och tänkte att idag ska jag hinna med massor. Jag var faktiskt på väg till gymmet redan tio. Det händer inte allt för ofta en lördag kan jag säga. Därefter var jag på lunch med David till Mango house men när vi kom hem blev jag bara så trött och så konstaterade jag återigen att det måste ju faktiskt inte ske något från morgon till kväll. Jag märker faktiskt att jag blivit mycket bättre på att ta det lugnt. Förr tänkte jag att en dag utan aktiviteter är en tråkigt och dålig dag. Men en dag behöver ju inte vara dålig för att man tar det lugnt. Tvärtom det har varit en riktigt bra dag!






Men snart är det slut på soffhäng skall nämligen på inflyttningskaffe klockan 19 så jag ska småningom börja ställa mig!


Inga kommentarer: