26.6.17

HELLO MONDAY


Ikväll har jag varit och träna med Elin. Vi fick "privatträning" av Nina som hade ett kettlebell pass åt oss. Svettigt och tungt men faktiskt lite roligt. Jag är annars lite förvånad över mig själv som kommit igång med träningen just nu. Oftast brukar det ju bli minst träning för mig på sommaren. Kan dock bero på att jag jobbar bara morgonskift må-fre nu och har mera tid och energi. Tydligen så mår jag bra av det. Visserligen har det blivit mycket mindre sömn sen jag började jobba morgonskift men det verkar ju inte min kropp ta så mycket stryk av. Inte än i alla fall. 



Nu ska jag kolla det senaste avsnittet av Skam. Bästa serien. Sen ska jag försöka somna lite tidigare än vanligt, vilket inte så lätt när det är så hett här i sovrummet. Tror bestämt att vi tar vårt pick och pack och stannar några nätter i mammas hus från och med i morgon, där får vi säkert bättre sömn.

Inga kommentarer: