20.6.17

Helgen


I lördags var jag på en spontan roadtrip till Tammerfors med Julia och Elin. Vi var till Ideapark och till Ikea.


Detta är vad jag shoppade!


Från Ikea behövde jag inget speciellt men alltid hittar man ju nåt!



Nya ansiktsprodukter var jag i behov av. Insåg först när jag kom hem att jag köpt fel dagcreme. Hade tänkt köpa samma som jag hade innan men det fanns tydligen en som såg nästan prick likadan ut. Denna känns lite för fet för min hy. Speciellt nu på sommaren.Men till vintern är den säkert toppen.


I söndags bakade jag till pappas 60-års kalas som han hade på eftermiddagen. Det var roligt att träffa släktingar som jag inte ser så ofta. Vädret var dessutom på topp så i kunde vara ute. Samma dag fyllde svärmor år så på kvällen for vi dit på födelsedagskaffe!

 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag somnade på soffan direkt efter jobbet. Jag har varit riktigt trött idag. Men det har varit så full rulle på sistone så de tär inte så konstigt. Och att vara utomhus i solen flera timmar gör ju en också lite trött. När jag vaknade åt jag gårdagens rester och sen var jag på en kort springrunda. Förhoppningsvis är jag piggare i morgon!

Inga kommentarer: