15.2.17

Vändagen


Jag är fortfarande mätt från igår efter allt gott jag fick i mig! Jag hade en riktigt bra vändag, jag både överraskade och blev själv överraskad. På morgonen överraskade jag David. Så detta väntade när han vaknade på morgonen.


Därefter for jag och köpte blommor och choklad åt Nina. 


Vi hade nämligen bestämt att äta frulle tillsammans hemma hos henne och sen fara och träna.


Nina hade bakat söta mini cupcakes! Så goda!


På jobbet blev det också en hel del gott. Bland annat denna smarriga tårta som vi bakade.


När jag kom hem från jobbet blev jag överraskad av David.  Jag fick Mr banks pizza och ett glas rött! Mums


Och kladdkaka till efterrätt! 


En fin blomma fick jag också!


Så ni kanske förstår varför jag ännu är mätt. Då åt jag dessutom köttfärsgratäng innan jobbet och på jobbet åt jag förutom tårtan också två pajbitar, sallad och glass. Heh.


Inga kommentarer: