1.2.17

Onsdag



Vart tog Januari vägen? Jag har ju knappt vant mig vid att skriva 2017 och nu är vi redan inne i Februari. Dagarna går snabbt när man är i arbetslivet har jag konstaterat. Fem månader har jag varit på "nya jobbet" och det känns ju som igår när jag började där. Jag pratar ju förresten mest finska om dagarna nu och det var faktiskt först i går jag insåg hur mycket bättre jag blivit på finska. Jag var på en finsk skolning och jag förstod nästan allt som sades. Det skulle jag inte ha gjort för fem månader sedan. Kul att märka av en förändring! :) Sådär annars så har det inte hänt särskilt mycket sedan sist jag bloggade. Jag har typ jobbat och tränat. Försöker komma mig iväg och träna minst två gånger per vecka och hittills har det faktiskt gått bra. Känns som att jag har motivation igen.


Såhär mysigt ser det ut hos oss i vardagsrummet just nu. Som ni kan se så har jag pippi på kuddar och mönster i svart och vitt. Totalt har vi 10 kuddar i dessa två soffor. hehe.





Inga kommentarer: