6.2.17

Måndag


Måndagen började lite stressigt. Nää nu ljög jag, väldigt stressigt började dagen. Vi vaknade 09:20 här i huset. Ingen av oss hade hört att klockan ringt. Tänk att två telefoner snoozar från 07:30 och ingen av oss märkte något. Det snoozade alltså i två timmar med 5-10 minuters mellanrum och ingen reaktion alls. Jag fattar inte! Hur kan det ens vara möjligt. Nå, jag sminkade mig snabbt, sprayade 1 kg torrschampo i håret, åt frulle i hissen och sprang till jobbet. Jag började tio som tur så jag hann faktiskt i tid till jobbet. Bra att vi bor så nära. Morgonkaffet fick jag dock dricka på jobbet. Tur att kaffepannan allt som oftast står varm där.  Förövrigt gick arbetsdagen bra! Mycket på gång just nu så det är roligt! 


Ikväll ska jag inte göra någonting alls. Bara vara .Borde dock läsa böckerna jag lånade från biblioteket. Jag var kanske lite väl optimistisk som trodde jag skulle hinna läsa sju böcker på fyra veckor. Jag har inte hunnit läsa en ännu heller. heh. 

Inga kommentarer: