22.2.16

Måndag

HELLO! Måndag morgon har börjat prima skinka. Jag har varit på gymmet och tränat och nu har jag just fyllt magen med bananplättar. En kaffe bara så är jag riktigt nöjd. Denna vecka är det full rulle. Jag ska vikariera på dagis, jobba vid Neste och frisera. Så ska vi dessutom flytta in i lägenheten i slutet av veckan. Som tur behöver vi inte packa eftersom allt är färdigt packat sen jag flyttade från Vasa. Så det känns ju fantastiskt. Knäpp som jag är så trivs jag ju bäst med att ha lite för mycket än lite för lite. heh.
 
Vad har jag sysslat med sen senast jag bloggade? Knappt så jag själv minns. I går hade jag i alla fall kvalitetstid med blivande sambon. Vi var till Vasa till Combo loppis och Clas Ohlsson och före vi for hem åt vi vid Amarillo. Utöver det har jag gjort lite loppisfynd som jag har målat om, umgåtts med vännerna, familjen, jobbat och tränat. Så har vi köpt en sprillans ny jenkkisäng och ett nytt soffbord. Det är egentligen bara köksbord och stolar kvar nu så "e allt på rade". Så snart lär det bli mycket inredning här i bloggen. Bara så ni vejt!

Inga kommentarer: